משלוח אוכל לבעלי חיים

שכחה הינה בעיה נפוצה בקרב בעלי חיות מחמד. בדרך כלל השכחה מאופיינת בכך שלא זוכרים לרכוש אוכל לבעלי החיים שלנו ולפעמים כשאנו נזכרים בכך, האוכל אוזל והדבר האחרון שאנחנו מעוניינים זה לצאת אחרי יום ארוך ולרכוש את מבוקשינו. לכן, לפעמים הפתרון נמצא במרחק של שיחת טלפון אחת – התקשרו לפטס, דואגים למי שאוהבים ואנו נדאג לשלוח את מבוקשכם עד פתח הבית במהירות מרבית.

משלוח אוכל לבעלי חיים עד הבית

אנו בפטס – דואגים למי שאוהבים מספקים משלוח אוכל לבעלי חיים עד הבית במהירות.

אז למה כדאי לכם להזמין איתנו?
 

  • בגלל המקצועיות – איתנו תוכלו להיות בטוחים שיש לכם עם מי להתייעץ. בכל שאלה, בעיה או סתם בשביל להתייעץ, אתם מוזמנים לטלפן אלינו – 03-6956915
  • בגלל המהירות – איתנו תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הזמנתכם במהירות מירבית
  • בגלל הזמינות – אנו מספקים שירות בכל רחבי גוש דן(תל אביב, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, חולון, בת ים, הרצליה, פתח תקווה ועוד)
  • בגלל המחירים – אנו יודעים שחשוב לכם מחיר אטרקטיבי. לכן, אנו בפטס – דואגים למי שאוהבים מספקים את המחירים הטובים ביותר. מצאתם מחיר זול יותר? פנו אלינו וננסה להתחרות בו.
  • בגלל המוצרים המשלימים – אנו בפטס – דואגים למי שאוהבים, שמים דגש על הנוחיות שלכם. ולכן, אנו יודעים שהכי נוח לרכוש את כל אשר אתם זקוקים לו במקום אחד. אצלנו תוכלו למצוא חוץ מאוכל לכלבים, מזונות בריאותיים, צעצועים, בגדים לכלבים, מיטות ובעצם כל מה שתחפשו לחיית המחמד שלכם.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד עכשיו!
פטס, דואגים למי שאוהבים – 
03-6956915

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *