צעצועים לכלב לפיתוח החשיבה

כשאנחנו חושבים על הכלב שלנו, תמיד אנחנו רוצים בשבילו את הטוב ביותר. זה אומר שאנחנו צריכים לספק לו בנוסף למזון הטוב ביותר גם את רגעי הפנאי הטובים ביותר. זה אומר צעצועים לכלב. כאשר אנחנו מחפשים צעצוע לכלב שלנו אנחנו חייבים לחשוב על כל האספקטים של בטיחות וכמובן הנאה. אנו בפטס, דואגים למי שאוהבים הכנו לכם מספר צעצועים לכלב כדי לעזור לכם להחליט במה לבחור.

עצמות לכלבים – ישנם סוגים רבים של עצמות. הראשון ביניהם הוא עצמות למאכל. אלו הן מעשה אדם אך עדיין הם עשויות מחומרים טבעיים עם דגש על בטיחות. מומלץ מאוד לרכוש עצמות המבוססות על ירקות או תירס עמילן. אלו יהוו אופציה בגלל חוזקן ועמידותן לאורך זמן.

צעצוע נוסף לכלב הוא עצמות טבעיות לכלב – אלה יכולות להיות עצמות באפלו, מעושנות, סידן ועוד. היתרון בבחירת עצמות טבעיות הוא בכך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את מה שאתם רואים. בנוסף, כלבים תמיד מעדיפים עצמות טבעיות בגלל טעמם המשובח.

צלחת פריסבי לכלב – אחד מהמשחקים הנפוצים ביותר לכלב הוא צלחת פריסבי. צלחת זו מגיעה במספר גדלים המתאימים לכל גדלי הכלבים. צעצוע זה משפר את יכולת ה"תביא" של הכלב ללא מאמץ רב מבחינתכם הבעלים. צלחות פריסבי בדרך כלל עשויות מפלסטיק קשיח ועמידות לאורך זמן רב.

כדור טניס – כן כן, המשחק הקלאסי הזה עדיין חי, והוא עדיין אחד מהצעצועים האהובים על כלבים. כדור טניס יכול לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. יש להיזהר מכדורים שעשויים מחומרים שעלולים להזיק לכלב. לכן, כדור טניס הוא המומלץ ביותר.

משחקי לעיסה – כיום ישנם מוצרים רבים אשר נועדו הן לעזור לגורי כלבים אשר עדיין צומחות להם השיניים ולכן משחקי לעיסה יכולים לעזור להקל על כאבם. בנוסף, צעצועים אלו מאוד מעסיקים את הכלב ופעמים רבות תוכלו לראות את כלביכם בפינת החדר עם הצעצוע בפיו.

 

צפו בסרטון של כלב משחק עם צעצוע הקונגו שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *