בגדים לכלבים – לא רק ליופי

בגדים לכלבים – לא רק ליופי

כבעלים גאה של כלב, תמיד מטרתנו היא להגן על חיית המחמד שלנו ולהראות לה שאנחנו אוהבים אותה מאוד. הריי אנחנו מאוד אוהבים לשחק עם הכלב שלנו ולראות כמה שהוא נהנה לחקור את הסביבה של הבית שלו ולתקשר עם כלבים אחרים בסביבה שלו. זה חשוב מאוד לבריאות וכמובן לשמחת החיים שלו.

השמש חושפת

כמה שאנחנו נהנים להיות בחוץ עם הכלב שלנו, כך גם אנחנו חייבים להיות מודעים לבעיות אשר יכולות להיגרם מחשיפה ארוכה לשמש. בגלל זה אחד הפתרונות לחשיפה ממושכת לשמש הוא בגדים לכלבים. בגדים אלו יכולות לעזור לכסות את עורו החשוף של הכלב ולמנוע חשיפה ישירה וממושכת לשמש.

ההנאה שבחוץ לפעמים מסוכנת

כלבים רבים, בעיקר כאלו עם שיער קצר, רגישים מאוד להשפעות של השמש, זה כי העור שלהם יור חשוף לשמש. כלבים וגורים מכל הגזעים סובלים לעתים קרובות מכוויות אשר מאוד כואבות ועלולות לגרום לבעיות בריאותיות לטווח ארוכים כאשר הם אינם מוגנים כראוי מפני שמש הקיץ החמה.  כבעל כלב, אתה חייב לוודא כי הוא מוגן כראוי. אתה לא יכול פשוט למרוח לו קרם הגנה של בני אדם על כלב. השיער שלהם מונע מקרם ההגנה להיקלט כראוי לתוך העור. זאת למרות שיש קרם הגנה לכלבים, יחד עם זאת, קשה מאוד למצוא אותו וגם זה יקר למדי. פתרון יעיל ופשוט, חמוד וללא עלות גבוהה הוא להלביש את הכלב שלך בבגדי כלבים וכובעים לכלבים.

בגדים לכלבים יספקו את ההגנה הדרושה מפני השמש וימנעו מהכלב שלנו מלקבל כוויות ואולי מחלות אחרות אשר יכולות להיגרם על ידי השמש.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *